Vakvágányon – Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 1000%

Lassan haladunk az év vége felé, így jó lenne, ha összekapnám magam posztok terén. 😀 Nem egy nagy falat, de azért végre erről a félredobott animéről is tudok írni.

Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 1000%

eddig jutottam: 13/2 rész

Miért? Amúgy sokkal kevésbé volt csalódás mint hittem. Azt hittem instant kerül a kukába, de bevallom őszintén elgondolkodtam a folytatáson. Még hozzá azért mert tipik idegesítően ártatlan hősnő ide, szivárvány színű hajú tipik bishounenek oda, voltak jól érhető céljai a sorozatnak. És voltak érdekes rejtélyek benne, amik persze elég átlátszóak, de akkor is adtak valami izgalmat a sorozatnak. Tetszett, hogy hősnőnk valójában nem is énekesnő sokkal inkább dalszövegíró szeretne lenni, tetszett a fő bishounen mögött igaz átlátszó, de akkor is figyelmet kicsit felkeltő rejtély, a folyamat, ahogy egy új idol csapat születését végigkövethetjük.

Viszont arra gondoltam, hogy a sorozat várhatóan ennél többet nem fog tudni adni: a karakterek nagyon sablonosak, ahogy az animáció is, és valószínűleg, ha feláll a csapat és főhősnőnk beér mint dalszövegíró, már nem tud mit adni a sorozat. Nem volt kedvem egy ilyen vonatra most felülni, ezért inkább amellett döntöttem, hogy dobom a sorozatot.

Hozzászólás