Vakvágányon – Tokujo Kabachi!!

A napokban tudtam meg, hogy Horikita Maki 2017 februárjában visszavonult. A színésznő 2015 augusztusában lett Yamamoto Koji felesége, első gyermekük pedig tavaly decemberben született meg. Ebben a tudatban már erősen nosztalgikus érzés fogott el, amikor újból belekezdtem a Tokujo Kabachiba!!

Tokujo Kabachi!! 

start: 2010. január 10 – 2010. március 21.

eddig jutottam: 10/3 rész

Miért hagytam abba? Sakurai Sho és Horikita Maki neve elég jó húzónév volt anno, hogy elkezdjem a sorozatot. Az első epizód aztán nagy csalódás volt. A történet még csak-csak elment: szokásos Robin Hood-vénákkal megáldott jogi dráma, ám a megvalósítás több mint borzalmas volt. A sorozat játékos formában próbált, nem burkolt módon jogi segítséget nyújtani a nézőknek. Egy darabig se vette komolyan magát, ám a használt vígjátéki elemek cseppet sem nyerték el a tetszésem. Az effektek nagyon bugyutává és olcsóvá tették a sorozatot, amin nem segített az sem, hogy a karakterek tudatosan beszéltek ki a sorozatból.

A történet elsőre tetszett: végre egy sorozat, ahol a jogot nem az ártatlanok védelmére akarták felhasználni. Aztán a történet végére természetesen megjelent a Robin Hood-szál, a jó győzelme a rossz felett. Bár még mindig érdekes, hogy a jó és rossz oldal szubjektíven jelent meg. Megörültem ennek. Ha tényleg van esély arra, hogy a történet ilyen árnyalt lesz, akkor talán túlélem valahogy ezeket a bugyuta effekteket és egy némely idegesítő karaktert. De nem! A második epizód már egyértelműen a szokásos jogi kliséket hozta: hogyan mentsük meg az aktuális ügyfelet a gonosztól.

A megszokott jogi hősködés tehát nagyon bugyuta megvalósításban jutott képernyőre. Így pedig Sakurai Sho és Horikita Maki sem tudta már megmenteni a sorozatot. Biztosra mentem, nem kínoztam magam, ezért inkább dobtam.

Hozzászólás